خدایا دوستت دارم
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خدایا دوستت دارم

 

خــدایا دوستت دارم، واسه هـر چی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی

بـازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمـارم
نمی تـونـم فقط مـی گـم، خـــــدایـا دوستت دارم

تو دیدی من خطا کردم، دلـم گم شـد دعــا کــردم
کمک کن تا نفس مـونـده، بـه آغوش تـو بــرگـــردم

تو حتی از خودم بهتر، غریبی هامو می شناسی
نمی خـوام چتـر دنیـا رو، که تو بـارون احسـاسي

 



نظرات شما عزیزان:

نازنين
ساعت10:50---9 آبان 1391
شعر خدايي قشنگيه

حانیه
ساعت7:23---8 آبان 1391
چه آهنگ قشنگ و آرامش بخشی! واقعا زیباست و به وبلاگ و مطالبش هم خیلی میاد...
آفرین به این حسن سلیقه.


سهيلا
ساعت13:05---7 آبان 1391
بابا شعر خدايي يعني اييييييييييييييييييييين=D D

محمد
ساعت12:44---7 آبان 1391
شعر خيلي قشنگيه

گلي
ساعت10:39---7 آبان 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااي چه آهنگ قشنگيه وبت همين آهنگ رو كم داشت كه ديگه كامل كامله خسته نباشه به قول ساسان خان وب خداييه ديگه

ساسان جيگره
ساعت9:24---7 آبان 1391
بابااااااااااااااااااااااااااا اااا شعر.وبلاگ خداييه ديگه.

زهراسادات
ساعت15:48---5 آبان 1391
سلام وب فوق العاده اي داري. ممنون از اين همه سليقه. از انتخاب مطالبت هم تشكر مي كنم.راستي ترانه زيبا و تاثيرگذاريه آفرين دوست خدا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، شعر،جمله زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: شعر زیبا, شعر, خدایا, خدایا دوستت دارم, شعر خدا, درباره خدا,